Marketing

To jedna z najszerszych dziedzin biznesu, trudna do zamknięcia w prostych słowach i prostej usłudze. Marketing sam w sobie stanowi swoisty proces społeczny zmierzający do zaspakajania potrzeb, generując przy tym zysk dla strony dostarczającej produkt lub usługę. W potocznym rozumieniu jego definicja sprowadza się przeważnie do reklamy tj. sposobów dotarcia do osób posiadających określoną potrzebę z wartością którą wytwarzamy.

Sposoby dotarcia do potencjalnego klienta mogą być różne. Klasyczna reklama dzieli je na strategie ATL oraz BTL, nowoczesne działania dzielone są częściej pomiędzy Inbound i Outbound, a technologia analityczna pozwala precyzyjnie wyliczać CAC, CPC, CPV, śledzić ruch i definiować skuteczność poszczególnych źródeł ruchu. Kompletna strategia marketingu w dużej firmie stała się procesem złożonym i wymagającym potężnych narzędzi, aktualnej wiedzy i kreatywności.

Moje działania koncentrują się w obszarze tych najbardziej kreatywnych, często nieuchwytnych dla analityki działaniach. Nie chcemy robić rzeczy byle były i byle KPI’e się zgadzały. Rozumiemy ich wagę, jednak chcemy wraz z markami tworzyć rzeczy wyjątkowe, unikatowe, być może legendarne! stanowiące sytuację win&win dla wszystkich uczestników. Kreację uznajemy za podstawę działań. To coś więcej niż ładna grafika, dobre hasło czy wysoko pozycjonowany wynik w wyszukiwarkach. To unikalne działania, eventy i współprace pozostające w pamięci na lata, stanowiące wartość same w sobie, być może tworzące cały movement za którym stoi partnerstwo z marką. Jeśli chcesz nadać swojej marce prawdziwych emocji, podkreślić jej cechy w sposób nieszablonowy i kreatywny: I’m Your man.